Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Mόνος στο σπίτι

             Τώρα που δεν βγαίνω έξω από το σπίτι μου λόγω του κορωνοιου κοιμάμαι πιο πολλές ώρες από όταν πήγαινα στο σχολείο. Η μαμά και ο μπαμπάς μαγειρεύουν και φτιάχνουν τα καλύτερα φαγητά όλου του κόσμου. Στο δωμάτιο του υπολογιστή βάζω στο youtube κάτι βιντεακια με ασκήσεις γυμναστικής και κάνω ότι κάνει η γυμνάστρια μου και ο γυμναστής. Αυτό μου φτιάχνει την διάθεση και την ψυχολογία. Στο δωμάτιο του υπολογιστή επίσης βλέπω ταινίες, ακούω τραγούδια, βλέπω τον παγκόσμιο χάρτη και ταξιδιωτικές εκπομπές. Με αυτές της δραστηριότητες περνάει ευχάριστα η ώρα μου και μαθαίνω καινούργια πράγματα. Επίσης διαβάζω ένα  βιβλίο με τίτλο ' περιπέτεια στο νησί ' και συζητάω με τον μπαμπά μου για τις περιπέτειες των ηρώων.
             Παρόλο που περνάω όμορφα αυτές τις ημέρες, θα ήθελα να ξαναγίνουν τα πράγματα όπως παλιά και να πηγαίνω σε καφετέριες, εστιατόρια, σινεμά, και θέατρα και θέλω να βλέπω ταινίες με τούς φίλους μου. Και να ξαναπάω στην περιοχή της ανάπλασης και να παίξω παιχνίδια με τούς φίλους μου.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Άγγελος Χαλκιόπουλος                                                                         

2 σχόλια: