Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

                                             Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Η φίλη μου η Δημοκρατία πήρε το όνομα της απο τον Δημο και το Κράτος ,γεννήθηκε τον 5ο αιώνα
στα αλήθεια είναι 1500 ετών,αυτή λέει όμως οτι είναι μόνο 15 χρονών.Είναι πολύ όμορφη έχει γαλανά μάτια, ξανθα μαλλια,αδυνατη και ψιλή. Όμως εγώ την ζηλεύω γιατί είναι διάσημη στις περισσότερες χώρες του κόσμου.Κάποιες απο αυτές την μισούνε πάρα πολύ.
Ο πατέρας της είναι η Ελλάδα και η μητέρα της είναι η Αθήνα,παρόλο αυτά εγώ με την δημοκρατία έχουμε πολυ καλές σχέσεις,παίζουμε διάφορα παιχνιδια,τραγουδάμε,γελάμε και μεσα απο τα παιχνίδια μαθαίνω πολλά πράγματα απο αυτην.Από την δημοκρατία πολλές χώρες έχουν μάθει να σέβονται ο ένας τον άλλον,έχουν μάθει την αδελφοσύνη,την ισότητα και γενικά να εκφράζονται ελεύθερα,κάμμια φόρα όμως γίνονται και κάποια καυγαδάκια με αιτία την δημοκρατία αλλά λύνονται εύκολα.Η δημοκρατία είναι λίγο πολιλογού αλλά το στόμα της στάζει μέλι,λέει σοφά πράγματα και δίνει πολλές συμβουλές δεν θέλει το κακό κανενος και προσπαθεί να είναι σωστή με όλους.Ελπιζω κάποια μέρα να την γνωρίσουν όλες οι χώρες του κόσμου γιατί πραγματικά αξιζει πολλά σαν φίλη μου,μπορεί να την ζηλέυω που είναι τόσο διάσιμη αλλά νίωθω πολυ τυχερός που την έχω φίλη.Σ΄ευχαριστώ για όλα φίλη μου δημοκρατία.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου