Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

Μόνη στο σπίτι

 Λόγο της πανδημίας του κορωναϊού που εξαπλώνεται με γοργούς ρυθμούς, το Υπουργείο Υγείας αποφάσισε να κλείσουν όλα τα σχολεία, τα φροντιστήρια, οι δραστηριότητες και τα πολυκαταστήματα της χώρας για να τον περιορίσουμε. Γι αυτό θα πρέπει να μείνουμε στο σπίτι μας για όσο χρειαστεί.
 Η αλήθεια είναι ότι μου ήρθε λίγο ξαφνικό όλο αυτό. Από εκεί που είχα μια καθημερινότητα, βρέθηκα να κάθομαι στο σπίτι μου όλη μέρα. Στην αρχή χαρήκαμε όλα τα παιδιά που θα ήταν κλειστά τα σχολεία. Όταν όμως καταλάβαμε την σοβαρότητα της κατάστασης και στεναχωρηθήκαμε και προβληματιστήκαμε. Βαριέμαι αρκετά. Ο χρόνος δεν περνάει γρήγορα στο σπίτι αλλά καταφέρνω να τον παίρναω όσο πιο δημιουργικά μπορώ. Ακούω μουσική, βλέπω τηλεόραση, ξεκουράζομαι, διαβάζω βιβλία, παίζω με το κινητό μου, μιλάω με  τους φίλους μου μέσω ίντερνετ, αφού είναι ο μόνος τρόπος να μιλάμε και παίζω επιτραπέζια με την μαμά μου. Το πιο δημιουργικό που κάνω, είναι να φτιάχνουμε νόστιμες λιχουδιές με την μαμά μου στην κουζίνα. Διασκεδάζουμε και περνάμε ευχάριστα. Θέλω να ανοίξουν τα σχολεία σύντομα,αλλά περισσότερο θέλω να είμαστε όλοι υγιείς!!!


                                     Μαγδαληνή Ιωαννίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου