Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

Ας τα λέμε διαδικτυακά .....

      Να ' μαστε λοιπόν , μικρές μου κουκουβάγιες , σε κατάσταση διαφορετική . Μακριά ο ένας από τον άλλον και να μην είναι περίοδος διακοπών. Ελπίζω να τελειώσουν όλα γρήγορα και να βρεθούμε σε συνθήκες ηρεμίας και ρουτίνας ....
    Θέλοντας να κρατάμε επαφή και να συντηρούμε γνώσεις που αποκτήσαμε, κάθε μέρα , εκτός απροόπτου , θα σας στέλνω από εδώ ασκησούλες για να ασχολείστε . Άλλωστε ξέρουμε όλοι πως δεν κυκλοφορούμε έξω για το καλό όλων.
      Εννοείται πως δουλεύει όποιος θέλει. Τίποτε δεν είναι υποχρεωτικό. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ. Θα μου απαντάτε στα σχόλια. Μην ξεχνάτε το όνομα για να καταλαβαίνω ποιος είναι.
Στείλτε μήνυμα .

 Η πρώτη άσκηση λοιπόν : ΕΞΙΣΩΣΗ  (εύκολο )το * είναι επι
                                                                               Το 2/3 είναι το κλάσμα δυο τρίτα
2/3 * 3,2 + 0,2 * (3/2-1/3) : ( 2/4-1/4) +3,5 =
Είναι πιο εύκολο να κάνετε αυτό που θα σας ζητείται κάθε φορά σε χαρτί και να την ανεβάζεται φωτιγραφία του στα σχόλια.
Φιλιά σε όλους
Ελένη Σμολοκτού 

7 σχόλια:

  1. Εντάξει κυρία θα τα κάνω αργότερα γεια σας .....


    ΛΆΖΑΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Ελένη γεια σας εγώ δεν έχω ΠΡΌΒΛΗΜΑ. Εχω όλη την πρόθεση να κάνω ότι μας βάζετε.

    ΝΕΦΕΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα καλά κυρία! Τις ασκήσεις θα της κάνω εγώ προσωπικά! Επίσης για όλους να είστε υγιείς! ☺️♥️


    ΣΟΦΊΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία Ελένη εντάξει. Εγώ έκανα αυτό που μας βάλατε.

    Μαγδαληνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κυρία Ελένη , εγώ τα έλυσα , τι να κάνω , να τα δημοσιεύσω ;

    Σοφία Γκ.























    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας κυρία Ελένη εγώ έκανα την εξίσωση που μας βάλατε.

    Αλέξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή