Κυριακή 29 Μαρτίου 2020


ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΡΔΕΛΑ …



Κρατώντας μια κορδέλα στα χέρια με την φαντασία  μου νόμιζα πως η κορδέλα ξεδίπλωνε τους μαγικούς  κόσμους της φαντασίας μου και με  απελευθέρωνε σε κόσμους παραμυθένιους . Η κορδέλα μου είναι η πύλη μου για έναν κόσμο διαφορετικό , καλύτερο . Συντροφιά με μόνο μια κορδέλα και ζωηρή φαντασία , τα πάντα μπορώ . Μπορώ να σταθώ πλάι στους καλύτερους ιππότες του βασιλιά  ή να πετάξω στο διάστημα πλάι στους κομήτες και τα αστέρια . Μια κορδέλα κι ένα παραμύθι . Μόνο αυτά . Κάθομαι δίπλα στους δράκους που βγάζουν φωτιά και  χτενίζω πανέμορφες πριγκίπισσες  σε ένα κάστρο , τεράστιο . Σε μία , δίνω την κορδέλα μου.  Μα έχω ακόμη το παραμύθι μου . Πετάω ακόμα πιο ψηλά και φτάνω στο τέλος του παραμυθιού . Με παίρνει ο ύπνος . Θα μου λείψει η κορδέλα μου …





ΣΟΦΙΑ ΓΚΑΡΟΖΗ      


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου