Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Κολάζ Γεωγραφίας


ΕΡΕΥΝΩ, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ & ΜΑΘΑΙΝΩ

Ευρώπη
o   Εθνικά Φαγητά (βρίσκω παραδοσιακά εθνικά φαγητά της χώρας μου).
o   Εθνικά Νομίσματα (βρίσκω ποιο εθνικό νόμισμα έχει η χώρα μου).
o   3 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας και πληθυσμός τους.
o   Αξιοθέατα (Τι μπορεί να δει κανείς αν ταξιδέψει στη χώρα μου
o   Βουνά-Ποτάμια-Λίμνες της χώρας μου
o   Ευρωπαϊκή Ένωση (βρίσκω πληροφορίες πχ πότε μπήκε η χώρα μου στην Ε.Ε.)
o   Σημαία της χώρας (ίσως ζωγραφιά)
o   Διάσημο Πρόσωπο (συγγραφέας, τραγουδιστής, ιστορικό πρόσωπο κλπ) που να κατάγεται από την χώρα μου
o   Γνωστά τραγούδια που ανήκουν στη χώρα μου.
o   Σημαντικά γεγονότα που έχουν συμβεί στη χώρα αυτή (πχ πόλεμος).
o   Ό,τι άλλο βρω, μου αρέσει και θεωρώ σημαντικό

Οδηγίες: Βρίσκω πληροφορίες σχετικά με την χώρα που μου έτυχε. Δημιουργώ σε word ή σε χαρτί (ό,τι βολεύει τον καθένα) και δημιουργώ ένα κολάζ που θα παρουσιάσω στους συμμαθητές μου κι όταν με το καλό βρεθούμε θα γίνει βιβλίο. Γράφω τις πληροφορίες με δικά μου λόγια και όχι με αντιγραφή και επικόλληση από το ίντερνετ. Ζωγραφίζω ή/και προσθέτω φωτογραφίες για να γίνει πιο όμορφο το κολάζ μου!

1.   Δανία  à Σοφία Γκαρόζη
2.  Σουηδία  à Νεφέλη Βουγιούκα
3.  Φιλανδία  à Μαρίνα Βλαχοπούλου
4.  Ελλάδα  à Χάρης Μανώλας
5.  Γαλλία  à Γιάννης Ελευθεριάδης
6.  Ιταλία  à Άγγελος Χαλκιόπουλος
7.  Γερμανία à Αλέξανδρος Σελαλμαζίδης
8.  Ισπανία à Στέλιος Χατζηιωαννίδης
9.  Ρουμανία  à Αναστασία Παπαδοπούλου
10.              Ηνωμένο Βασίλειο  à Σοφία Βασιλειάδου
11.               Ελβετία  à Μαγδαληνή Ιωαννίδου
12.              Κύπρος  à Ανδρέας Τρακελίδης
13.              Βέλγιο à Λάζαρος Χασιλίδης
14.              Ρωσία  à Αργυρώ Λημναίου
15.              Ιρλανδία  à Κωνσταντίνα Δαουλτζή
16.              Τσεχία  à Ηλίας Κωνσταντινίδης

Gia 
Οι εργασίες ολοκληρώνονται μέχρι την άλλη Πέμπτη, 26/03/2020


Για απορίες επικοινωνούμε είτε στο blog είτε στο viber.
Ελένη Σμολοκτού- Φανή Παπαδοπούλου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου