Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

ΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

    Λόγω του Κορωνοϊού τα σχολεία και και οι δημόσιες υπηρεσίες έκλεισαν. Έτσι κι εμείς αναγκαστικά έπρεπε να μείνουμε σπίτι.
    Συνήθως οι ημέρες που περνάνε είναι ευχάριστες. Μια θα δούμε ταινία (χωρίς να είναι απαραίτητα βράδυ) , μια άλλη φόρα θα παίξουμε παιχνίδια. Όταν όμως αυτές οι δραστηριότητες σταματάνε , πραγματικά βαριέμαι. 
    Όσο είχαμε σχολείο, ασχολούμουν με κάτι. Θα έκανα τα διαβάσματά μου , μετά θα πήγαινα στις δραστηριότητές μου. Τώρα, παρόλο που κάποιοι χαίρονται, εγώ απλώς περνάω μια ακόμα μέρα κλεισμένη στο σπίτι.
    Να πω και την αλήθεια , την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε την ξαδέρφη μου στο σπίτι και κάτι καλυτέρεψε, αλλά λόγω την σοβαρότητα του ιού έφυγε.
    Κατά άλλα όμως πολλές φορές χορεύω, ακούω μουσική , φτιάχνω την δική μου μουσική! Στο σπίτι προσπαθώ να βρω τις καλύτερες ταινίες για το βράδυ , μεσημέρι , πρωί...
    Περνάω ωραία αλλά το σχολείο είναι κάτι που μου λείπει. Εξάλλου σε λίγες μέρες (ελπίζω) να καλυτερέψουν τα πράγματα και να δω τους φίλους μου!!!

Σοφία Βασιλειάδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου