Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

          ΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΟΤΑΝ                                                                  ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ

.....Και τελικά είμαι στην φυλακή..Εκεί που ήμουν οπλαρχηγός των Ελλήνων στην Επανάσταση έφτασα να είμαι στην φυλακή για προδοσία που δεν έκανα ποτέ.
Άραγε όμως θα βγώ απο την φυλακή?και ποιος θα με βγάλει?θα μπεί κάποιος άλλος στην φυλακή για να βγώ εγώ ή θα καταλάβουν επιτέλους ότι δεν τους πρόδοσα?και με την Επανάσταση τι θα γίνει?ποιόν θα έχουν οπλαρχηγό?μμμμμ μποπεί να μπεί ο Δημήτριος Υψηλάντης αρχηγός αλλά δύσκολο γιατί είναι και αυτός στην φυλακή αλλά .....κάτσε κάτσε μπορεί να γίνει και ο Παπαφλέσας....απο την άλλη όμως εγώ πάντα στην φυλακή θα μείνω?Αν είναι για το καλό της Επανάστασης ας ζω εδώ για πάντα και ας μείνω με την σκέψη ότι κάποια στιγμή θα βγώ....
ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου