Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

Ποιες μπορεί να ήταν οι σκέψεις του Κολοκοτρώνη όταν βρισκόταν στην φυλακή?

Γιατί να με βάλουν μέσα ?αφού βοηθάω την ομάδα των ελλήνων και είμαι σίγουρα καλό σε αυτό. Ελπίζω να με βγάλουν και να καταλάβουν πως εγώ δεν είμαι υπεύθυνος για αυτό που έγινε . Πρέπει να με βγάλουν αλλιώς οι έλληνες δεν θα νικήσουν τους τούρκους και δεν θα είναι ελεύθεροι . Αχχ πονάω κιόλας ετσι όπως με έβαλαν! και οι άλλοι οπλαρχηγοί τι φταίνε ? γιατί να τιμωρηθούν αυτοί για κάτι που δεν έκαναν και όχι εγώ ? στο κάτω-κάτω εγώ δεν έκανα τίποτα πολέμησα ,πολεμάω και υπερασπίζομαι την πατρίδα που μεγάλωσα και μεγαλώνω. Θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να βγω από δω μέσα και να νικήσουμε τον Ιμπραήμ Πασά και το στρατό τους. Αχ ας κάνει κάτι και αυτός ο Παπαφλέσσας να αποφυλακιστούμε!! Μέχρι τότε ελπίζω οι έλληνες να πολεμήσουν γενναία!!




Κωνσταντίνα Δαουλτζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου