Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

Ένας χώρος όπου έχω περάσει καλά

  Ο χώρος όπου έχω περάσει πολύ καλά, είναι ο παραδοσιακός χορός που πήγαινα.
  Ο χορός βρισκόταν κοντά στο σπίτι μου. Ήταν ένα μεγάλο διώροφο κτίριο. Έξω, είχε μία μεγάλη αυλή, όπου παίζαμε μερικές φορές και μια περιποιημένη είσοδο που μπαίναμε. Μέσα είχε έναν τεράστιο χώρο όπου χορεύαμε, πολλές καρέκλες και δύο καναπέδες όπου καθόμασταν για να ξεκουραστούμε. Είχε επίσης και έναν δεύτερο όροφο που ήταν εκεί οι παραδοσιακές στολές μας. Όταν θα χορεύαμε σε μια εκδήλωση, ανεβαίναμε και τις παίρναμε.
   Στο χορό, εκτός από το να μαθαίνουμε πολλούς καινούριους χορούς κάναμε πολλά πράγματα όπως :εκδηλώσεις, στολίζαμε το δέντρο τα Χριστούγεννα και κάναμε γιορτή και στα καρναβάλια τον Φεβρουάριο κάναμε μπαλντεφαν.
   Ξεκίνησα το χορό από πολύ μικρή, από 4 χρονών, για να μάθω να χορεύω, να κάνω καινούριες παρέες και για να περνάω ευχάριστα τον χρόνο μου.
   Κάθε φορά που πήγαινα ήμουν χαρούμενη και περίεργη για το τι καινούριο χορό θα μαθαίναμε, αλλά και για το ότι θα συναντούσα τους φίλους μου.
   Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια που πήγαινα στο χορό έμαθα καινούρια πράγματα, γνώρισα πολλούς φίλους, που είμαστε μέχρι και σήμερα και απέκτησα καινούριες εμπειρίες.

 
                                Μαγδαληνή Ιωαννίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου