Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

                     Το σπήλαιο της Αλιστράτης
Ένα από τα βασικότερα μέρη που έχω πάει και μου έχει αρέσει πολύ είναι η σπηλιά της Αλιστράτης.Βρίσκεται στον νομό Σερρών κοντά στο χωρίο Αλιστράτη από όπου πήρε το όνομα του.
Έξω από το σπήλαιο υπάρχει ένας ανοιχτός χώρος με μια καφετέρια και κάτι που τουριστικά μαγαζάκια που πουλάνε τα πάντα.Πιο πέρα είναι ένα μικρό άλσος και ένα γήπεδο.Μέσα το σπήλαιο είναι εντυπωσιακό.Παντού σταλακτίτες και σταλαγμίτες[μερικοί άσπροι]με υγρασία,τεράστιες αίθουσες σαν δωμάτια παλατιού και στενά χαμηλά περάσματα.Μερικές αίθουσες και σημεία έχουν πάρει μερικά ονόματα.Είναι ένα από τα μακρύτερα σπήλαια της Ελλάδας.Συνέχεια έχει εκεί πέρα κόσμο,φασαρία και πολλούς μαθητές σχολείων που πάνε εκδρομή.Εγώ πρώτη φορά πήγα με τον μπαμπά μου όταν ήμουν μικρός αλλά η καλύτερη φορά ήταν με το σχολείο μου πέρσι.Είναι σημαντικό να πηγαίνουμε εκεί γιατί πρέπει να βλέπουμε τα δημιουργήματα της φύσης.Μάλιστα αυτό είναι μεγαλειώδες.Κάθε φορά που μπαίνω μέσα του νιώθω δέος με αυτό το αριστούργημα που βλέπω.Δεν το βαριέμαι ποτέ.Θέλω να πηγαίνω συνέχεια.Και για να πω την αλήθεια φοβάμαι και λίγο μέσα στο σκοτάδι μη και πεταχτεί καμιά νυχτερίδα!
                                           Αλέξανδρος                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου