Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

Aν ήμουν Άγιος Βασίλης...

Λίγα λεπτά απομένουν μέχρι να πάω να μοιράσω τα δώρα...Αχ,τι να κάνω??Μήπως να κάτσω με την γυναικούλα μου εδώ μέσα στην ζέστη και στο τζάκι?<<Να κάτσεις,να κάτσεις>>Ακούω μια φωνή.Κοιτάω στον αριστερό μου ώμο και τι να δω?.Ένα μικροσκοπικό πλασματάκι με κόκκινα ρούχα,μικρά κόκκινα κερατάκια και μια τρίαινα.<<Πρέπει να πας,δεν είναι καλό να απογοητεύσεις όλα τα παιδιά που περιμένουν με ανυπομονησία τον Άγιο Βασίλη...>>Τότε,κοιτάω στα δεξιά μου και βλέπω ένα πλασματάκι με άσπρα ρούχα, στεφάνι πάνω από το κεφάλι του και μικροσκοπικά λευκά φτερά.Μετά από τρία ολόκληρα λεπτά σκέψης,αποφάσισα να μην πάω.Θα πάνε τα ξωτικά φέτος.Ας πάρω και εγώ μια άδεια φέτος...Κάθε χρόνο πάνω κάτω με το έλκηθρο,κουράστηκα!!

Μαρίνα Βλαχοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου