Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

                               Αν ήμουν άγιος Βασίλης τι θα σκεφτόμουν??
Πρέπει να φύγω γρήγορα!!! Δεν θα προλάβω να δώσω όλα αυτά τα δώρα σε μια βραδιά! Και άμα δεν τα καταφέρω? Θα τα απογοητεύσω  και θα νομίζουν πως ήταν κακά παιδιά!! Θα χάσουν την μαγεία του Άι Βασίλη και τα Χριστούγεννα δεν θα είναι τίποτα για αυτούς..... Όμως από την άλλη είμαι κουρασμένος....Έφαγα τόσο πολύ......Έσκασα!!Μήπως πρέπει να κάτσω και να πιω την σοοκολατίτσα μου?Να αφήσω τα δώρα για του χρόνου? Μπα δεν νομίζω...Όχι με τίποτα...Αποκλείεται..Όμως που θα μπορέσω να ετοιμάσω τόσες εκκρεμότητες...Έχω να ταΐσω τους ταράνδους.......Τώρα που τα λέμε έχω να φάω μόνο μισή ώρα άρχισα να πεινάω....Τέλος πάντων θα φάω σε λίγο......Να ετοιμάσω το έλκηθρο...Να φορτώσω τα δώρα...Και το κυριότερο....... να φάω!! Αα ξέχασα εγώ είμαι σε δίαιτα το μόνο που θα φάω είναι κουραμπιέδες και πάλι κουραμπιέδες...




Κωνσταντίνα Δαουλτζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου