Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ

ΔΗΜ:Ποιό είναι το όνομά σας;
ΑΣΤ:Το όνομά μου είναι Μιχάλης Κ.
ΔΗΜ: Πόσα χρόνια είστε στην αστυνομία;
ΑΣΤ: Είμαι στην αστυνομία από το 1998 δηλαδή 21 χρόνια
ΔΗΜ: Τι βαθμό έχετε;
ΑΣΤ: Είμαι αρχιφύλακα
ΑΣΤ: Πως μπορεί να γίνει κάποιος αστυνομικός;
ΑΣΤ: Πρέπει να δώσει πανελλήνιες εξετάσεις μετά την 3η λυκείου και αν τα καταφέρει μπαίνει στην σχολή αστυφυλάκων η αξιωματικών
ΔΗΜ: Πιο είναι το ωράριο εργασίας ενός αστυνομικού;
ΑΣΤ: Ο αστυνομικός δουλεύει σε βάρδιες, πρωί, μεσημέρι, και βράδυ
ΔΗΜ: Τι είδους αστυνομικοί υπάρχουν και ποιο είναι το αντικείμενο της δουλειάς τούς;
ΑΣΤ: Eίναι η τροχαία που ασχολείται με την κίνηση των αυτοκινήτων στους δρόμους είναι η ασφάλεια, που ασχολείται με τις ληστείες, τις κλοπές,με αγνώστους δράστες και γενικά με όλα τα επικίνδυνα εγκλήματα και το τμήμα τάξης που ασχολείται με τα καταστήματα και γενικά με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών
ΔΗΜ: Θα μου πείτε μια επικίνδυνη ιστορία που σας έχει συμβεί;
ΑΣΤ: Mια μέρα κάποιος μπήκε σε ένα χρυσοχοείο κρατώντας ένα μαχαίρι για να πάρει τα χρυσαφικά. Εγώ τότε με κίνδυνο της ζωής μου κρατώντας το όπλο κατάφερα να συλλάβω τον δράστη.
ΔΗΜ: Πως μπορεί ένας αστυνομικός να γίνει πυροτεχνουργός;
ΑΣΤ: Είναι μια  ειδική κατηγορία αστυνομικών, που είναι για την εξουδετέρωση των βομβών και για τον έλεγχο κτιρίων, και γίνονται μετά από εξετάσεις.
                                                                                           Άγγελος Χαλκιοπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου