Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ

Το χωριό μου ο Βαθύτοπος βρίσκεται στις ρίζες ενός βουνού που ονομάζεται Παπαζόρα . Ιστορικό βουνό για το χωριό μου . Το 1940 Έλληνες πολεμούσαν στις κορυφές του για την πατρίδα . Μάχονταν στο κρύο και στη ζέστη για πάρα πολύ καιρό. Νίκησαν αλλά από πίσω όλα είχαν καταστραφεί . 
  2019, 79 χρόνια μετά την επανάσταση.Στο χωριό μου πηγαίνω σχεδόν κάθε μήνα. Όταν το επισκέπτομαι πάντα θέλω να πάω στο βουνό για να δω τι έχει απομείνει από τον πόλεμο.Μέχρι τώρα έχω δει πολλά σημαντικά πράγματα που μαρτυρούν όλα τα γεγονότα της εποχής εκείνης . Το στρατόπεδο όπου έμεναν οι πολεμιστές κατά την διάρκεια του πολέμου, το οχυρό του Παπαζόρα, σειρές από πέτρινους κώνους για να σταματούν τα τανκς. Επίσης πριν από λίγα χρόνια στο δασάκι δίπλα από το σπίτι μας στο χωριό κάποιο ζώο που έβοσκε , πάτησε μια νάρκη εκείνης της εποχής . Φυσικά αποτέλεσμα ήταν να ανατιναχτεί το ζώο σε μία μεγάλη εκκωφαντική έκρηξη.
   Σήμερα υπάρχει μνημείο στην πλατεία του χωριού. Από δίπλα δύο μαρμάρινες πλάκες που αναγράφουν τα ονόματα καθώς και τις ηλικίες των ανθρώπων που χάθηκαν στον πόλεμο. Κάθε χρόνο τον Οκτώβριο γιορτάζουμε την νίκη του 1940 και τιμούμε τους ανθρώπους που θυσίασαν την ζωή τους για να είμαστε εμείς ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!!!


     ΖΗΤΩ ΤΟ 1940 !!!!!         Αναστασία Παπαδοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου