Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

Αποχερετώντας το δημοτικό

   Τώρα που φεύγω από το δημοτικό θα έχω να θυμάμαι πάρα πολλά πράγματα. Τόσες αναμνήσεις, εμπειρίες... Δεν ξέρω τι να πρώτο σκεφτώ! Όλα αυτά τα 6 χρόνια  πέρασα πολλά. Εκδρομές, μικρές και μεγάλες, γέλια, χαρές, λύπες, τσακωμούς...
   Τα τελευταία όμως 2 χρόνια, πρέπει να παραδεχτώ ότι ήταν τα καλύτερα που θα μπορούσα να έχω! Πρώτα απ' όλα, είχα την καλύτερη δασκάλα, την κ. Ελένη. Μας έμαθε πολλά καινούρια πράγματα με διασκεδαστικό τρόπο, μας άφηνε να τρώμε και να πίνουμε μέσα στην τάξη και μας έβαζε μουσική όταν κάναμε τις ασκήσεις μας, που εμένα με χαλάρωνε αρκετά και συγκεντρωνόμουν πιο εύκολα. Επίσης κάναμε πολλές δραστηριότητες με την κ. Ελένη που άλλα παιδιά δεν έκαναν. Κατακτήσαμε το ρεκόρ Γκίνες, γυρίσαμε την ταινία μας, "το Πορτοκαλόμηλο", που είναι μια από τις αγαπημένες μου αναμνήσεις, τραγουδήσαμε στις εκδηλώσεις της Ένωσης Κυριών και πολλά άλλα.
    Στεναχωριέμαι που αφήνω το δημοτικό γιατί εδώ έχω περάσει πολλά άλλα πιστεύω πως πρέπει να κάνω μια καινούρια αρχή. Θα περνάω από το σχολείο μου και θα μου έρχονται στο μυαλό όλες οι αναμνήσεις που πέρασα εκεί. Κρατάω μόνο τα καλά και προχωράω!



                               Μαγδαληνή Ιωαννίδου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου