Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Αποχαιρετώντας το δημοτικό

           Και είμαστε την έκτη τάξη πλέον. Τελευταία χρονιά και η νοσταλγία χτυπάει στην καρδιά. Θα πάμε στο γυμνάσιο λοιπόν.., Και αυτές είναι κάποιες από τις αναμνήσεις μου.
      Πρώτη δημοτικού και πρωτομπαίνουμε στην τάξη μας. Που να ξέραμε πως μας περίμεναν 6 υπέροχα χρόνια? Κάποιες άλλες αναμνήσεις που είχα είναι τα μαγειρέματα που κάναμε, ο εθελοντισμός μας σε πολλά και διάφορα μέρη, η νέα μας τάξη, η κάθε γιορτή,η εφημερίδα μας και πολλά άλλα.
      Παρόλο που τσακωνόμασταν με τους φίλους μου, μετά τα ξαναβρίσκαμε. Και αυτή είναι μια από τις πολλές μαγείες της φιλίας. Ακόμα θα θυμάμαι τις στιγμές που γελούσαμε σαν να μην υπήρχε αύριο!
      Είχα πολύ καλές κυρίες και οι τρεις τους με έμαθαν πολλά πράγματα. Πιστεύω πως θα είναι χαρούμενες από την απόδοση του κάθε ενός.
      Ανέπτυξα τον εαυτό μου στο δημοτικό. Βρήκα επιτέλους τι μου αρέσει και τι όχι. Βρήκα 17 ανθρώπους που λάτρεψα.Βρήκα επίσης πολλά αγαπημένα μου πράγματα , όπως το αγαπημένο μου μάθημα.
       Όλα αυτά και πολλά ακόμα θα είναι μια ανάμνηση μόλις βγούμε από την πόρτα του δημοτικού. Μετά ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ζωή. Το γυμνάσιο. Κλείνοντας για το τελευταίο μου άρθρο στην εφημερίδα μας, με αγάπη Σοφία.

 Σοφία Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου