Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Τα όνειρά μου για το μέλλον

  Όλοι έχουμε κάποια όνειρα για το μέλλον μας. Κάποια μικρά αλλά και κάποια μεγάλα. Μεγαλώνοντας τα όνειρα αλλάζουν. Όταν ήμουν μικρή είχα αλλά όνειρα, πιο απλά. Τώρα όμως έχω άλλα.
  Θέλω αρχικά να τελειώσω το σχολείο, να σπουδάσω, να πάρω τα πτυχία μου  και ύστερα να βρω μια καλή δουλειά. Θέλω να πετύχω στην δουλειά μου και να κάνω καριέρα. Βέβαια δεν είμαι ακόμα σίγουρη για το τι θα γίνω. Πάντως θέλω μια δουλειά που να μπορώ να βοηθάω τους ανθρώπους και να τους κάνω χαρούμενους. Εκτός από τη μελλοντική μου δουλειά, θέλω να κάνω πολλά ταξίδια στο εξωτερικό και να δω πως είναι η ζωή εκεί. Ένα ακόμη όνειρό μου είναι να γνωρίσω τους αγαπημένους μου τραγουδιστές και να πάω σε μία συναυλία τους, για να τους ακούσω από κοντά να τραγουδάνε. Τέλος, όταν μεγαλώσω αρκετά θέλω να κάνω την δική μου οικογένεια και να ζήσουμε ευτυχισμένοι για τα υπόλοιπα χρόνια.
Εύχομαι τα όνειρά μου να γίνουν πραγματικότητα!


                                  Μαγδαληνή Ιωαννίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου