Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Γυμνάσιο σου ερχόμαστε!!

  Λίγος καιρός έμεινε για να πάω στο Γυμνάσιο. Τον Σεπτέμβριο θα βρεθώ ξαφνικά μετά από 6 χρόνια στο δημοτικό, σε ένα καινούριο σχολείο. Όλα καινούρια. καινούριοι φίλοι, καινούριοι δάσκαλοι ή καλύτερα όπως θα τους λέμε ύστερα καθηγητές, καινούρια μαθήματα και πιο πολλά...
   Τα συναισθήματά μου είναι πολλά. Από τη μία, στεναχωριέμαι γιατί θα χάσω τους περισσότερους φίλους μου αλλά από την άλλη, θέλω να γνωρίσω καινούριους φίλους και παρέες και να κάνω μία ακόμη νέα αρχή. Έχω επίσης πολλή αγωνία να δω πως θα είναι τα μαθήματα εκεί και οι καθηγητές. Άραγε θα είναι δύσκολα τα πράγματα; Θα ζοριστώ καθόλου; Θα είναι αυστηροί οι καθηγητές; Έχω πολλές απορίες, οι οποίες θα μου λυθούν σε λίγο καιρό. Χαίρομαι βέβαια, επειδή θα είμαι πιο μεγάλη τώρα. Θα πηγαίνω Γυμνάσιο!
   Δεν φοβάμαι για το Γυμνάσιο. Σκέφτομαι μόνο θετικά και ελπίζω για τα καλύτερα!



                                     Μαγδαληνή Ιωαννίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου