Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Aχχ...Χριστούγεννα

Αχ...έρχονται τα Χριστούγεννα...Η χαρά μου είναι απερίγραπτη.Είδη μυρίζω τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες στο δίπλα φούρνο.Είδη βλέπω εμένα και τα ξαδέρφια να παίζουμε με τους κουραμπιέδες.Είδη βλέπω το στολισμένο με λαμπερά λαμπάκι δέντρο να φωτίζει όλο το βράδυ.Κάθε φορά που ακούω την λέξη Χριστούγεννα, εκατομμύρια σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου.Προσπαθώ να συγκρατήσω την χαρά μου,αλλά δεν γίνεται!!Τα περσινά Χριστούγεννα πέρασαν πολύ γρήγορα για εμένα,καθώς δεν ένιωσα την μαγεία.Γι'αυτό σε όλους εσάς που δεν πιστεύετε στην μαγεία και την θεωρείτε ψεύτικη,τότε χάνετε όλη την ουσία και την ονειροπόληση.Δεν έχει σημασία το δώρο που θα πάρεις ή αν θα πάρεις δώρο,σημασία έχει όταν θα ''κρατάς'' στα χέρια σου όλη την φαντασία σου, για να ''πλάθεις'' σενάρια με τον Άι Βασίλη που θα μπει από την καμινάδα!!Χριστούγεννα δεν σημαίνουν μόνο τα δώρα,το δέντρο,τα γλυκά κ.τ.λ.,σημαίνει να βλέπεις μπροστά σου ακόμη και τους πιο μισητούς εχθρούς να αγκαλιάζονται και να ψιθυρίζει ο ένας στον άλλο:Καλά Χριστούγεννα....!
Μαρίνα Βλαχοπούλου

Αποτέλεσμα εικόνας για χριστουγεννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου