Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

ΟΙ ΔΡΑΜΙΝΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ

Υπάρχουν πολλά παιδιά στην γη . Όλα έχουν από διαφορετικά χόμπι . Αν θέλετε να μάθετε το δικό μου είναι η κολύμβηση . Πριν δυο εβδομάδες λοιπόν εγώ είχα αγώνες στην Αλεξανδρούπολη . Εκεί παρατήρησα ότι υπήρχαν πολλά παιδιά από διαφορετικές πόλεις και κάποιες φορές έχουμε κι από ξένες περιοχές . Όλα τα παιδιά τα πήγαν πολύ καλά . Την Δευτέρα όταν πήγα στο σχολείο έμαθα ότι κι άλλοι συμμαθητές μου είχαν πάει το ίδιο σαββατοκύριακο σε αγώνες . Μου φάνηκε πολύ ωραίο πού πάρα πολλά παιδιά της Ελλάδας ασχολούνται με τον αθλητισμό . Για εμένα ο αθλητισμός είναι μια δραστήρια ζωή . Αν δεν αθλείστε μετά από αυτό το άρθρο είμαι σίγουρη ότι σας έχω παροτρύνει  να τον ξεκινήσετε κι εσείς.


Αποτέλεσμα εικόνας για σπορ αθλητισμος     Αναστασία Παπαδοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου