Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΥ


      'Οπως όλοι ξέρετε οι δασκάλες βάζουν τεστ στα σχολεία. Αυτό ακούγεται σε όλους από λογικό εώς ανεπιθύμητο. Εγώ λοιπόν εδώ και 4 χρόνια έχω ξεκινήσει ένα άθλημα που ονομάζεται tae kwondo. Είναι παρόμοιο με το karate και το τζούντο.
       Πίσω στα τεστ που σας έλεγα. Κάθε λίγο καιρό στο taekwondo διοργανώνονται τέτοια μικρά " τεστάκια" που τα λέμε και αγώνες. Εγώ πήρα μέρος με χαρά για να εξετάσω τις ικανότητες μου. Ξεκινήσαμε με έναν φίλο μου στο αμάξι. Ήμασταν στριμωγμένοι και ζοριζόμασταν ιδιαίτερα στις στροφές. Όμως μετά από αρκετές στροφές φτάσαμε στην Καλαμαριά όπου θα γινόταν οι αγώνες. 
      Περίμενα κάμποση ώρα μα επιτέλους ήρθε η σειρά μου. Μπήκα μέσα και με τις εμψυχώσεις των φίλων μου πιστεύω πως τα πήγα καλά. Έπαιξα 6 ημίχρονα. Στο έκτο όμως μου πάτησε μία στο μάτι και "καπούτ". Άρχισα να κλαίω ο αγώνας σταμάτησε και εγώ πήγα να ρίξω λίγο νερό στο μάτι μου.
     Με τα πολλά και τα λίγα πήραμε όλοι τον δρόμο του γυρισμού.





ΓΚΑΡΟΖΗ ΣΟΦΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου