Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

                                                               Άρρωστος στο σπίτι
Ένα πρωί όταν ξύπνησα ένιωθα κάπως περίεργα.Πήρα το θερμόμετρο και διαπίστωσα ότι είχα αρρωστήσει!Είχα πυρετό,μου πονούσε το κεφάλι και είχα ένα γερό κρυολόγημα.Αμέσως κρεβατώθηκα και έπινα τακτικά φυτικά σιρόπια και βιταμίνες.Έπαιρνα πρωινό στο κρεβάτι και έπινα ζεστά τσάγια με μέλι όπως χαμομήλι ή του βουνού.Ο πυρετός ανεβοκατέβαινε και ζαλιζόμουν.Πόσα παιδιά άλλωστε δεν είχαν κολλήσει αυτή την μεταδοτική γρίπη!Σιγά σιγά ο πυρετός έπεσε αλλά όταν σηκωνόμουν,  το κεφάλι μου έκανε τούμπες.Ένιωθα σαν μεθυσμένος και δεν μπορούσα να σταθώ όρθιος.Έμεινα στο σπίτι τρεις μέρες.Τελικά έγινα καλά, αλλά ο λαιμός μου δεν έλεγε να μου περάσει.Μα παρόλο αυτά έπρεπε να πάω στο σχολείο και ν' αφήσω το μαξιλάρι μου!!!
                                                                                                                                                               
                                                                                                                            Αλέξανδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου