Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

                                   ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
                      Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ..........


     Φέτος το σχολείο μου όπως και κάθε χρόνο πραγματοποιήσε την Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο ωδείο Δράμας.Κάθε ταξη είχε τον δικό της ρόλο,η δική μου όμως νομίζω οτι είχε τον πιο καλύτερο γιατί οι ρόλοι μας ήταν ξεχωριστοί.Όλες οι ταξεις είχαν ρόλο με τους μήνες του χρόνου ενω η δική μου είχε ξωτικά,Αγιο Βασιλη,Αγιοβασιλινα,και αφηγήτες οπως ήμουν εγώ και η Μαρίνα.
    Τα ξωτικά είχαν ένα τραγούδι χαρούμενο και τα παιδιά το διασκέδασαν,ο Αγιος Βασιλης με την Αγιοβασιλινα έπαιξαν φανταστικά τον ρόλο τους και εγώ με την Μαρίνα θεωρώ οτι τα πήγαμε πολύ καλα ως αφηγητές.Ηταν μια γιορτή φανταστική,περάσαμε τέλεια και ελπίζω και αυτοι που μας είδαν και μας άκουσαν να μας απόλαυσαν και να εμείναν και αυτοί χαρούμενοι.....ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!   ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΙΔΗΣ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου