Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ

Μια μέρα είπαμε με τους γονείς μου να πάμε στην όμορφη Θεσσαλονίκη . Ήταν τετάρτη 3 Ιανουαρίου του 2019.

Όταν ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο σχεδιάζαμε τι θα κάναμε . Ξαφνικά μου ήρθε η φανερή ιδέα να πάμε στον λευκό Πύργο.Οι γονείς μου συμφώνησαν. 

Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στον ψηλό , γεμάτο ιστορίες λευκό πύργο.Σε κάθε όροφο είχε κι κάτι διαφορετικό μα σχετικό με την ιστορία του λευκού πύργου.Στον τελευταίο όροφο είχε ένα μαγαζί που αγόραζες αξιοθέατα, κοσμήματα και βιβλία σχετικά με τον λευκό πύργο.Ο μπαμπάς μου είχε την φανερή ιδέα να βγούμε έξω στο μπαλκόνι του πύργου.Είχε υπερβολικό αέρα κι πραγματικά θα μας έπαιρνε μαζί του ο αέρας!

Χάρηκα πολύ κι εντυπωσιάστηκα από τα εκθέματα κι από τα κείμενα που υπήρχαν μέσα στον λευκό πύργο.Ελπίζω να ξαναπάω στο μέλλον!

ΣΟΦΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ😃





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου