Κυριακή 5 Απριλίου 2020

                             Η μέρα μου με τον κορονοϊό 
 Εδώ και περίπου έναν μήνα που η κατάσταση με τον κορονοϊό έχει φτάσει στο αξεπέραστο όλοι οι κάτοικοι της Ελλάδας είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους.Έχουν κλείσει μαγαζιά, σχολεία, εργοστάσια ενώ υπάρχει ελάχιστη κίνηση στους δρόμους.Εμένα η μέρα μου που κάθομαι όλη την μέρα στο σπίτι κυλάει ως εξής:κάθε πρωί σηκώνομαι ότι ώρα θέλω,τρώω πρωινό παίζω με τα παιχνίδια μου, με το κινητό μου, βλέπω υπολογιστή, τρώω μεσημεριανό βραδινό και ύπνο.Μου φαίνεται πως όλο αυτό αρχίζει να καταντάει βαρετό.Τις πρώτες μέρες μάλιστα είχα χαλαρώσει αρκετά από το να μην ξέρω τι να κάνω.Αλλά ευτυχώς πρόσφατα αρχίσαμε με την τάξη μου ηλεκτρονικά μαθήματα για να μην χάσουμε τελείως την φόρμα μας.Ευτυχώς.Γιατί αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση για πολύ καιρό ακόμα μας βλέπω όλους να παρακαλάμε τον Θεό να περάσει ο κορονοϊός για να μπορέσουμε επιτέλους να βγούμε έξω!        
                                                                   Αλέξανδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου