Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Κλειστά τα σχολεία λόγο κορωνοϊού

     Ο κορωνοϊος είναι μια ίωση που ξεκίνησε από την Κίνα μετά πέρασε στην Ιταλία και τέλος έφτασε και στην πατρίδα μου στην Ελλάδα.Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε κάποια μέτρα και ανάμεσα σε αυτά ήταν ότι τα σχολεία θα κλείσουν της επόμενες μέρες και έτσι  έκλεισε και το δικό μου σχολείο. Για να μην χάσουμε την σχολική χρονιά 2019-20  κάνουμε πλέον διαδικτυακό μάθημα. Μου λείπει η γυμναστική που έπαιρνα την μπάλα του μπάσκετ και έκανα πολλά σουτ με τούς φίλους μου. Δυστυχώς τώρα δεν τούς βλέπω πλέον τούς φίλους μου στα διαλείμματα που παίζαμε ποδόσφαιρο, παίζαμε κυνηγητό και κρυφτό. Ήταν ωραία επειδή έπαιζα με τούς φίλους μου γελούσαμε, φωνάζαμε, τσακωνόμασταν.
      Νιώθω πολύ θυμωμένος επειδή εμφανίστηκε ο κορωνοϊος και εύχομαι να φύγει από την γη για πάντα και να ξεκινήσει πάλι το σχολείο κανονικά.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Άγγελος Χαλκιόπουλος                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου