Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

O ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ

Γεια σας ,

   Είμαι ο Ηλίας ο Κωνσταντινίδης. Πολλά λόγια δεν θέλω να πω εγώ θέλω να κάνω πράξεις. Αν με ψηφίσετε θέλω να μου λέτε τι θέλετε, να το συζητάμε στην τάξη και αυτό που υποστηρίζει η πλειοψηφία να το κάνουμε . Είναι η τελευταία μας χρονιά στο Δημοτικό είναι μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή χρονιά από μόνη της, αλλά με αυτά που έχω σκεφτεί θα σας την κάνω αξέχαστη.
                                                      Το Δικό μου Μότο είναι :
                                                                ΠΡΑΞΕΙΣ

Αυτά τα λίγα για αρχή τα υπόλοιπα θα τα κάνουμε Μαζί.
Ευχαριστώ Πολύ!!!
Αποτέλεσμα εικόνας για εκλογες στην ταξη
                                         
                                                          ΗΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου