Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Ο Λόγος μου

   Γειά σας, είμαι η Μαγδαληνή. Φέτος,μετα από σκέψεις αποφάσισα να είμαι υποψήφια για το προεδρείο της τάξης μας.
    Θεωρώ ότι μπορώ να βοηθήσω ώστε  να γίνει καλύτερη η τάξη μας. Θα προσπαθήσω, να βοηθήσω και να λύσω τα προβλήματα και τις διαφορές μεταξύ των συμμαθητων μου. Πάντα θα ακούω τις γνώμες σας, θα συζητάμε και θα αποφασίζουμε όλοι μαζί για το τι θέλουμε να κάνουμε.
   Όσο αφορά τα χρήματα που θα συγκεντρωσουμε στο ταμείο της τάξης, θα προτείνω να τα χρησιμοποιήσουμε για ότι χρειαστεί για την τάξη μας ή και για να καλύψουμε μέρος των εξόδων μας στην εκδρομή που θα πάμε στην Αθήνα.
       Θα ήθελα να βγω κάτι και θα ήταν τιμή μου αν με ψηφίσετε. Δεν με ενδιαφέρει ο τίτλος, με ενδιαφέρει να βοηθήσω την τάξη μας, να γίνει καλύτερη! Ακόμη και αν δεν βγω δεν θα με πειράξει κ ούτε θα αλλάξει η συμπεριφορά μου, απέναντι σας.
       
        Σας ευχαριστώ που με ακούσατε! ❤️


                               Μαγδαληνή Ιωαννίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου