Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

Αγαπημένοι συμμαθητές, συμμαθήτριες.......
Φέτος για μια ακόμα φορά βάζω υποψηφιότητα για να διεκδικήσω την θέση του προέδρου. Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους για την περσινή μου θέση στις εκλογές όχι μόνο αυτούς που με ψήφισαν αλλά και αυτούς που κατά την γνώμη τους κάποιος άλλος θα έπρεπε να είναι ο πρόεδρος γιατί και αυτοί δήλωσαν την γνώμη τους και χαίρομαι γι΄αυτό.  Έρχομαι στο θέμα μας και δηλώνω ότι φέτος είναι μια καινούρια χρονιά με ικανότητες, ευθύνες και καινούριες υποχρεώσεις. Εκτός από αυτά όμως είναι μια χρονιά με καινούργιους ενθουσιασμούς, καινούριες ικανότητες και πάνω απ΄όλα καινούρια δίψα για μάθηση. Αυτή την όμορφη σχολική  χρονιά, μια χρονιά με ένταση μιας και είναι η τελευταία του δημοτικού θα κάνω μια καινούρια προσπάθεια και ίσως μια καινούρια αρχή. Θα ήθελα να σας πω πως άσχετα το πόσο δημοφιλής κι αν είμαι μέσα στην τάξη έχω οράματα και πιστεύω ότι είναι ένας λόγος να με ψηφίσετε. Σαν πρόεδρος θα προσπαθήσω να ομορφαίνω την τάξη και να την κάνω ευάρεστη σε όλους. Θα ακούσω όλες σας τις προτάσεις και θα είμαι δίκαιη και υποστηρικτική με όλους. Θα συγχαρώ όποιον με ξεπερνά αλλά και αυτόν που πέρασε το προηγούμενο επίπεδο του. Θα δώσω σε όλους μια ευκαιρία και όπως όλοι θα με ακούτε και θα με σέβεστε έτσι κι εγώ θα σας ακούω και θα εκπληρώνω όποια επιθυμία σας μπορώ. Δεν θα δώσω υποσχέσεις που δεν μπορώ να κρατήσω και δεν θα στηριχτώ στο ψέμα. Θα είμαι ειλικρινής και θα δίνω στον καθένα ότι του αναλογεί. Κλείνοντας να προσθέσω ένα συγχαρητήρια σε όποιον θα εκλεγεί και να σας παροτρύνω να μην στενοχωρηθείτε γιατί όποιος κι αν βγει πρόεδρος....του αξίζει. Αυτά. Ελπίζω να με ακούσατε και να χαρήκατε. Είτε εκλεγώ είτε όχι είμαι σίγουρη ότι θα περάσουμε μια όμορφη χρονιά με συγκινήσεις,ενθουσιασμούς και πάρα μα πάρα πολύ γέλιο. Ευχαριστώ που με ακούσατε,καλή επιτυχία και ας νικήσει ο καλύτερος.


ΓΚΑΡΟΖΗ ΣΟΦΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου