Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Ο εαυτός μου


Με λένε Χριστίνα Νεφέλη και είμαι 11,5 χρονών και γεννήθηκα στην Αθήνα όπου και κατοικούσα μέχρι τα 6 μου. Τα γενέθλια μου είναι 29 Αυγούστου και ίσως αυτός είναι ο λόγος που λατρεύω το καλοκαίρι. Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω αισθητικός. Είμαι αρκετά ευαίσθητη,στεναχωριέμαι όταν κάποιος έχει πρόβλημα. Θέλω να βοηθάω τους φίλους μου όταν νιώθω ή βλέπω ότι είναι στεναχωρημένοι. Είμαι πεισματάρα και επίσης πολύ ανυπόμονη. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το γαλαζοπράσινο και το μαύρο.
 
                                                                                                                                                                                                                                                                      Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου