Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Τέλος καραντίνας;Επιτέλους!

Είμαστε σε καραντίνα περίπου 45 μέρες.Ελπίζω να μην είμαι η μόνη που που θέλω να βγω έξω.Ευτυχώς χαλαρώνουν τα μέτρα,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην κρατάμε αποστάσεις.Κάποια στιγμή όλο αυτό θα τελειώσει,αυτό είναι σίγουρο.Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να πάω σίγουρα σε ένα μαγαζί ρούχων.Μου έχει λείψει όλη η διαδικασία.Ακόμη και η φωνή της πωλήτριας!.Πραγματικά μου έχουν λείψει τα πάντα!Ακόμη και η πιο γελοία λεπτομέρεια.Όπως ο ήχος των ρούχων όταν τα ακουμπάς μεταξύ τους,ο ήχος της κρεμάστρας όταν πέφτει άθελα σου από τα χέρια...Πραγματικά ελπίζω όλο αυτο να τελειώσει και να έρθουμε ξανά στην καθημερινότητα μας.Με θλίβει πάρα πολύ που τόση πολύ άνθρωποι πεθαίνουν καθημερινά.Θέλω να διαγράψω το 2020 απο το μυαλό μου και να προχωρήσω.Αλλά το κυριότερο,μου έχουν λείψει όλες οι στιγμές με τους φίλους μου!Ελπίζω όλα να πάνε καλά!♡

Μαρίνα Βλαχοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου