Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Λίγα λόγια για μένα...


    Είμαι ο Ανδρέας Τρακελίδης και είμαι 12 ετών. Γεννήθηκα 12 Ιανουαρίου του 2008 και είμαι μαθητής της έκτης τάξης του 2ου δημοτικού σχολείου Δράμας. 
     Έχω ύψος περίπου 1,53 μέτρα και βάρος 44 κιλά. Είμαι καστανός και έχω κοντά μαλλιά με μακριά φράντζα. Φοράω συνήθως αθλητικά ρούχα και μου αρέσουν τα μαύρα φαρδιά ρούχα με κουκούλες. 
     Έχω έναν μεγαλύτερο αδερφό τον Νίκο και ζούμε οι δυο μας με την μαμά στο κέντρο της πόλης μας, που είναι κοντά στο σχολείο.  
    Παίζω μπάσο και είμαι σε μια μπάντα που λέγεται οι μάνιακς. Μου αρέσει να κάνω ποδήλατο και σκέιτμπορντ. Επίσης μου αρέσει να πηγαίνω βόλτες και να παίζω βιντεοπαιχνίδια. Έχω μια γατούλα, την Μάφιν που είναι μικρή και μου έχει αδυναμία. Κι εγώ την αγαπώ πολύ και την φροντίζω. 
    Μου αρέσει πολύ να βρίσκομαι με φίλους.'Όταν είμαι με φίλους παίζουμε διάφορα παιχνίδια όπως μπάλα ή κάνουμε κόλπα με το σκέιτμπορντ και λέμε αστεία. Κάνω παρέα και με αγόρια και με κορίτσια και συχνά ξεχνιόμαστε να πάμε σπίτι νωρίς. 
    Μου αρέσει το σχολείο αλλά βαριέμαι να κάνω πολύ ώρα εργασίες. Προσπαθώ πάντως να τις κάνω όλες όταν πρέπει. 
   
                                                       Ανδρέας Τρακελίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου