Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

Το όνειρο μου για την νέα χρόνια


   Ο νέος χρόνος έφτασε κι εγώ ονειρεύομαι να είναι μια ακόμη φορά καλός και συναρπαστικός! Όπως και ο προηγούμενος με πολλές πρώτες φορές και νέες εμπειρίες. 
    Το 2019 κάποιοι από εμάς ανέβηκαν πρώτη φορά σε αεροπλάνο, πήγαν σε νέα μέρη διακοπές, πέρασαν μοναδικές στιγμές με φίλους σε διακοπές και στο σχολείο, σπάσανε ρεκόρ και γίνανε ένα με τους άλλους. 
    Έτσι λοιπόν κι αυτόν τον χρόνο, θα ήθελα να ζήσω καινούριες ευχάριστες στιγμές με τους φίλους μου και την οικογένεια μου. Να ανεβάσω τους βαθμούς μου και να έχω πολύ όρεξη για διάβασμα. Επίσης να μάθω να παίζω μπάσο και να είμαι μέλος ενός μουσικού γκρουπ και να συμμετέχω σε συναυλίες!
    Ονειρεύομαι να έχουν όλοι τους δικούς τους στόχους και να πραγματοποιήσουν τα μεγάλα ή μικρά όνειρά τους!


  Ανδρέας Τρακελίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου