Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Αν ήμουν ο καινούργιος χρόνος τι θα έκανα;

Χρόνια πολλα, καλή χρονιά χαρούμενο το 2020 με ο,τι επιθυμείτε.Αν ήμουν ο καινούργιος χρόνος τι θα έκανα;Μμμ....Καλή ερώτηση, ε λοιπόν αυτό που θα προσπαθούσα  να κάνω θα ήταν να φερω χαρά με τις γιορτές μου το Πάσχα, τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά ακόμα και το καλοκαίρι για τα παιδιά του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου. Όχι, όχι, όχι θα προτιμουσα να σας προσφέρω 1 ευχή αν και κάποιοι πονηροί θα έλεγαν να εχουν 100 ευχές, αρα δεν ηταν και η καλυτερη ιδεα που εχω δωσει αλλα πείτε μου ποιος δεν θα ήθελε να έχει 1 ευχή; Ξέρω ότι σας έχω τρελάνει ή καλύτερα να πω κουράσει με τις ιδέες μου αλλά αυτή είναι 1 κανονική ιδέα.Να  σας προσφέρω υγειά που πολλοί τη χρειάζονται όπως ο μπα μπας μου το 1957,η μαμα μου το 1989 και ο αδερφός μου το 2008.Ναι! Αυτό θα σας χαρίσω για το 2020 αφού ο μπαμπάς μου έδωσε χαρά, η μαμά μου αγάπη, Ο αδερφός μου 1 ευχή εγώ θα σας δώσω υγειά για αυτόν το ωραίο, ήσυχο και ηρεινικο χρόνο. Αφού αυτό κανονίσαμε τότε θα σας αφήσω με την ευχή να  έχετε υγεία για το 2020 για όλο τον κόσμο. Και τώρα από εμένα καλή χρονιά με υγεία, αγάπη,ευτυχία και 1 μόνο ευχή.

Λαζαρος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου