Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020

Η βασιλόπιτα της τάξης μας

Την Δευτέρα που μας πέρασε την 2η ώρα ήρθε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων στο σχολείο και μας έδωσε τα βασιλοπιτάκια. Ένας συμμαθητής μου ο Γιάννης έτυχε το φλουρί και κέρδισε ένα μαξιλάρι donuts και ένα φαγητό donuts για να το φάει στο Διάλυμα. Αυτή η εμπειρία μου άρεσε πάρα πολύ ήμουν πολύ χαρούμενος και θέλω να το ζήσω και του χρόνου μακάρι του χρόνου στο γυμνάσιο να το τύχω εγώ για να είμαι ο τυχερός της χρονιάς                                                                                                                                                                                                                                                                                            Άγγελος                             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου