Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

        Το σχολείο κλείνει!



    Όλα τα παιδιά του σχολείου ανυπομονούν να τελειώσει το σχολείο. Έχει μείνει μόνο μια εβδομάδα. Έμενα προσωπικά από το σχολείο πιο πολύ θα μου λείψουν οι φίλοι μου,οι εκδρομές και η κυρία μας. 
        Ζήσαμε όμορφες στιγμές αυτόν τον χρόνο. Μάθαμε καινούρια πράγματα για το φυσικό περιβάλλον, την παραδοσιακή ζωή του τόπου μας, την βυζαντινή ιστορία μας και την κοινωνία. Παίξαμε αθλήματα και συμμετείχαμε σε ομαδική προσπάθεια για παγκόσμιο ρεκόρ σε επιτραπέζιο παιχνίδι. Πήγαμε εκδρομές και κάναμε γιορτές με χορό, τραγούδι και θέατρο. Μου άρεσε πολύ που ήμουν ο πασάς στην γιορτή της 25ης Μαρτίου. Επίσης ενθουσιάστηκα με τη συμμετοχή μου στους σχολικούς αγώνες (στο χάντμπολ, στο ποδόσφαιρο και στην κολύμβηση). Χορέψαμε και μάθαμε παραδοσιακούς χορούς και συμμετείχαμε σε φιλανθρωπικές και κοινωνικές εκδηλώσεις. Μαζέψαμε χρήματα όλον τον χρόνο και τα διαθέσαμε σε μικρά γενέθλια πάρτι και σε πράγματα εργαστηριού της τάξης.
        Το σχολείο θα κλείσει με μια μεγάλη γιορτή αποχαιρετισμού που παραδοσιακά κάνει τέτοια εποχή. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα κλείσει το σχολείο και θα ξανανοίξει για μια υπέροχη νέα χρονιά!


                     Ανδρέας Τρακελίδης
        
                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου