Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Και τα παιδιά μπορούν να προσφέρουν σε μια ενότητα!!!!!!

Σήμερα επισκεφτήκαμε την Ένωση Κυριών Δράμας. Μια ενότητα που προσφέρει βοήθεια σε όλους τους ανθρώπους.
 Όταν φτάσαμε εκεί είχε μαζευτεί πολύς κόσμος για να πάρει τρόφιμα και ρούχα . 
  Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες . Η μια ήταν στα ψωμιά δηλαδή πρόσφερε διάφορα αρτοποιήματα στους ανθρώπους. Η άλλη ομάδα ήταν στην διαλογή των ρούχων. Εγώ ήμουν στα ψωμιά. Μία κυρία εκεί έβαλε εμένα και έναν άλλο συμμαθητή μου στον υπολογιστή για να καταγράφουμε τα στοιχεία των ανθρώπων που βρίσκονταν σε εκείνο το σημείο. 
  Όταν τελειώσαμε όλοι την δουλειά μας οι εθελοντές μα πρόσφεραν πρωινό. Έχω να πω ο,τι ήταν πολύ νόστιμο. Εκεί μας μίλησαν για διάφορα πράγματα. Φάγαμε ,ήπιαμε, γελάσαμε.
  Μόλις τελειώσαμε με το φαγητό μας ξενάγησαν στον ξενώνα που έχουν εκεί. Ήταν σαν ξενοδοχείο . Τόσο όμορφα δωμάτια . 
  Τελείωσε και η ξενάγηση .... Το προεδρείο πήγε και και ευχαρίστησε την πρόεδρο της Ένωσης Κυριών την κυρία  Αλίκη Τσιαμούρα . Τους είπαμε ο,τι θα έρθουμε ξανά την επόμενη μέρα να βοηθήσουμε . 
  Εμένα προσωπικά μου άρεσε ο τρόπος που πρόσφεραν βοήθεια στους συνανθρώπους τους. Μακάρι να αποκτήσει περισσότερους εθελοντές και να γίνουν μια πολύ μεγάλη ενότητα.


Αναστασία Παπαδοπούλου    
Αποτέλεσμα εικόνας για ένωση κυριών δράμας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου