Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Πώς Πέρασα Την Σχολική Μου Χρονιά...



                       Πώς Πέρασα Την Σχολική Μου Χρονιά...

Αυτή η Σχολική Χρονιά πέρασε πολύ ωραία .Μέσα στην χρονιά υπήρξαν πολλές "καλές" αλλά και κάποιες "κακές" στιγμές  .Οι σχολικές εκδρομές ,τα διάφορα παιχνίδια με τους φίλους μου και ο διαφορετικός τρόπος του μαθήματος ήταν πολλές από τις καλές στιγμές που πέρασα φέτος .Τις "κακές " στιγμές δεν θέλω να τις θυμάμαι και γι' αυτό τον λόγο τις αφήνω πίσω . Αυτό που μου άρεσε λίγο παραπάνω μέσα σε αυτή την χρονιά ήταν όταν παίξαμε όλο το σχολείο το επιτραπέζιο παιχνίδι "Γκρινιάρης" ήταν μια τέλεια εμπειρία την οποία θα θυμάμαι για πάντα. Επίσης ,μέσα σε αυτή την χρονιά έμαθα πολλά καινούργια πράγματα τα οποία μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρον αλλά και πολύ χρήσιμα . Επιτέλους όμως, ήρθε το καλοκαίρι που σχεδόν όλοι το περιμέναμε  πως και πως και θα ξεκουραστούμε για συνεχίσουμε ΔΥΝΑΜΙΚΆ ξανά από Σεπτέμβρη.


Αποτέλεσμα εικόνας για καλο καλοκαιρι
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου