Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Η Πασχαλιάδα

Η Πασχαλιάδα είναι μια <<συγκέντρωση>> στην οποία όλοι οι 
Πασχαλίδιδες  και όλο το σόι γενικά,συναντιούνται σε ένα συγκε-
κριμένο σημείο και εκεί ψήνουμε μέχρι σκασμού...!! 'Οσο για
την ημερομηνία,σίγουρα θα είναι μετά το Πάσχα αλλά ακριβώς ΄δεν ξέρουμε.Τώρα βέβαια θα αναρωτιέστε,αφού εγώ είμαι Βλαχοπούλου πώς συμμετέχω?Συμμετέχω επειδή η μαμά μου είναι Πασχαλίδου οπότε εγώ είμαι το γένος Πασχαλίδη όπως και κάποια 
 άλλα παιδιά.Κάθε χρόνο είμαστε περίπου 60-80 άτομα και συν τα μωρά που γεννιούνται κάθε χρόνο σίγουρα 85...Εμένα αυτή η εκδήλωση μου αρέσει πολύ γιατί κάθε χρόνο βλέπω τα ξαδέρφια 
μου που είναι στα Γρεβενά,Νάουσα κ.τ.λ.Όμως έχουμε και μια 
σημαία,η οποία είναι ένα πανί με ζωγραφισμένο ένα δέντρο που από αυτό το δέντρο σε κάθε κλαδί κρέμεται και από ένα όνομα.
Οι Πασχαλίδιδες είναι χρωματισμένοι με μαύρο και οι άλλοι που δεν είναι Πασχαλίδιδες είναι κόκκινο. Αυτά από εμένα ελπίζω να καταλάβατε!!シシ 


Μαρίνα Βλαχοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου