Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

ΤΑ CUP CAKES ΤΩΝ ΜΙΡΚΩΝ ΣΕΦ!

Γειά σας είμαι η Σοφία Βασιλειάδου και θα σας γράψω για τα cup cakes που έκανα εγώ και η τάξη μου αυτήν την δευτέρα.


Μόλις τελειώσαμε όλα μας τα μαθήματα η κυρία μας είπε να πάρουμε τα υλικά που μας ζήτησε να πάμε στο σχολείο την δευτέρα.Πήγαμε στην κουζίνα του σχολείου κι η κυρία μας μας είπε να βγάλουμε έξω από την σακούλα που είχαμε τα υλικά μας.Στην αρχή η κυρία  έλιωσε το βούτυρο  που είχε κάθε παιδί κι μετά συνέχισε να μας λέει την συνταγή για να την κάνουμε.Το μίγμα για τα cup cakes έπρεπε να είναι ομογενές, δηλαδή να μην φαίνονται τα υλικά που βάλαμε μέσα.

Εγώ το καπ κεικ μου το έκανα πρώτη κι το έβαλα με την βοήθεια της κυρίας μου στον φούρνο μικροκυμάτων.Όταν ψήθηκε κατευθείαν το πήρα για να το δοκιμάσω!Ήταν τέλειο όπως και τον άλλων παιδιών.

Όταν βγήκαμε έξω από την κουζίνα ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων μας είχε μια έκπληξη!!..Είχαν ψήσει κάστανα για την γιορτή των κάστανων και η μέρα πήγαινε από το καλό στο καλύτερο!!!



ΣΟΦΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ






3 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραίο σοφία! Μου άρεσε πολύ που έγραψες και για τα κέικ αλλά και για την έκπληξη που είχαν ετοιμάσει ο σύλλογος γονέων !! Τα συνδιασες πολύ ωραία και με σωστό τρόπο! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Σοφία,πολύ λεπτομερή και με ωραίο τρόπο.
    ΧΡΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή