Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Το μαγικό μας σαλονάκι

  Φέτος άλαξαν πολλά πράγματα στην τάξη του Ε'1 στην μάθηση και στην ελεύθερη μας
ώρα .Κάποιες φορές όταν έρχεται το πρώι η κυρία μας στην τάξη μας λέει από καμία ιστοριούλα και καθώς την λέει μας αφήνει να τρώμε .Η τάξη μας είναι μικρή αλλά την δουλειά της την κάνει.Σε μία γωνία της τάξης μας υπάρχει ένα σαλονάκι .Ουσιαστικά ένα εργαστήρι το οποίο διακοσμημένο με πολλά μαξιλαράκια .Στο σαλονάκι μας μπορούμε να κάνουμε πολλά  πράγματα όπως όταν τελειώνουμε τις ασκήσεις μας παίρνουμε γρήγορα ένα χαρτί και καθόμαστε στο σαλονάκι.Στο σαλονάκι μπορούνε να κάτσουνε μέχρι και έξι παιδιά .Μπορούμε να πάρουμε επίσης τον σπιρογράφο και να ζωγραφίσουμε διαφορετικά όσοι δεν πρόλαβαν να ζωγραφίσουν παιρνουν ένα βιβλίο και το διάβαζουν. Εκτός απο τον σπιρογράφο υπάρχει ένα μηχάνιμα κοπής σχεδίων το οποίο μηχανημα μπορεί να κόψει χαρτόνι μέχρι και μέταλο. Ουσιαστικά είναι σαν μία ραπτομηχανή. Επισης πριν από λίγο καιρό μας έδειξε η κυρία μας πως έγραφαν στα βυζαντινά χρόνια. Μου αρέσει πολύ που έχουμε φέτος αυτήν την έξτρα δραστηριότητα στην τάξη μας                                                                                                                                                                                                                   
Αποτέλεσμα εικόνας για σαλονι ταξης
                           ΝΕΦΕΛΗ!
                                                               

3 σχόλια:

  1. Μπράβο Νεφέλη μου άρεσε πολύ το έχεις με πολύ καλή σειρά.

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστινακι μου είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος για σένα αστεράκι μου!!!
    Συνέχισε έτσι!
    Σ' αγαπώ πολύ Καρδούλα Μου!!!😘😍😗

    ΑπάντησηΔιαγραφή