Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Περιμένοντας τα Χριστούγεννα 

 Τα Χριστούγεννα...,τι να πω για τα Χριστούγεννα,τα Χριστούγεννα σημαίνουν αγάπη,φροντίδα,αγκαλιές,φιλιά και 
οικογένεια.Για να πω την αλήθεια όταν ήμουν μικρή,δεν 
καταλάβαινα την μαγεία τον Χριστουγέννων,μικρή το μόνο που ήθελα ήταν να στολίζω το δέντρο και να τρώω τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες της γιαγιάς.Τώρα που μεγάλωσα αρχίζω να καταλαβαίνω πιο πολλά πράγματα.Κάθε φορά που έρχονται τα Χριστούγεννα νιώθω μια σπίθα μέσα στην καρδιά μου,νιώθω λες και η αγάπη ήρθε και μου χτύπησε την πόρτα της καρδιάς μου και βρήκε το κλειδί και την ξεκλείδωσε.Έχω όμως ένα έθιμο.Κάθε 1 Δεκεμβρίου,παίρνω χαρτιά,ψαλίδια,χαρτόνια,κόλλες και πολλά άλλα μαγικά εργαλεία μου και
με όλα αυτά τα μαγικά εργαλεία βάζω όλη μου την φαντασία
και δημιουργώ σαν να είμαι ο Einstain,φτιάχνω πράγματα για
όλους τους συγγενείς μου.Λοιπόν αυτά είναι τα λαμπερά με φωτάκια Χριστούγεννα μου !!!!


Μαρίνα Βλαχοπούλου

  
    

     

1 σχόλιο:

  1. ωραιο Μαρινα μα ο einstain δεν ηταν εφευρετης ηταν φυσικος επσεις λιγο τα πρωτα λογα που μας γραφεις δεν τα καταλαβα και τοσο

    Σοφια Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή